nu är jag irriterad!

Hej,hej!
Jag var inne och läste lite på ifokus som vanligt... Och när jag sitter där och bläddrar igenom så ser jag vad en mamma har skrivit.
Jag orkar inte gå in på ifokus och leta reda på det hon skrev, men hon hade typ skrivit: Visst det är underbart med skratt och mysiga stunder med barn, men du ska inte tro att det är så hela tiden... Mesta delen av tiden så är det outhärdligt och rena rama tortyren! Vem fan säger så?!:S
Visst Molly kan vara grinig och jobbig ibland men inte fan är det outhärdligt och rena rama tortyren!
Alla människor vet väl om att det inte alltid är lätt med barn... Men usch jag vet inte ens vad jag ska säga. Jag tycker definitivt inte att hon ska ha några barn om hon känner så iaf.
Ne nu ska jag sluta skriva om det innan jag säger någe alldeles för dumt!

Idag så gick Molly och jag ner till stadsparken och mötte upp mormor där, för vi skulle ge dom små änderna lite mat :)
Dom blev jätte glada och Molly skrattade som en tok, det får bli våran nya sysselsättning under vintern, haha.
Ne nu ska jag faktiskt värma lite mat och kolla ett avsnitt OTH, sen blir det läsa <3
nu är jag verkligen fastnat för den här boken också! <3
Jag älskar dig min underbara dotter <3
Du är det finaste jag har <3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Ååh vad mys :D Bilden alltså ;p <3

2010-12-08 @ 11:25:04
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0