Tandläkare

Hej,hej!
Idag på morgonen så var vi hos tandläkaren med Molly för första gången, det gick sådär :P Hon gillade inte att sitta still men hon hade inget emot att dom kollade på tänderna iaf :D
Hon fick en liten tandborste sen när hon var klart :)
Nu ligger hon och sover lunch (det blev en ganska tidig lunch idag) så jag passar på att skriva lite här :)

Igår var vi ute hos Jockes pappa en sväng och fikade lite :) Molly blir alltid så glad när hon får träffa honom, hihi. Hon springer efter honom hela tiden och ropar faffa faffa :P
Vi ska dit i helgen som kommer också. Det är lite svårt att åka dit en vardag eftersom Jocke jobbar kväll :/

Ne nu ska jag lyssna på lite julmusik och skriva adresser på alla julkort :D
En bild från systers lilla julstad :D








Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Woho! Jag ligger lite efter jag, jag har inte ens kollat klart på säsong 6, oopps! ;)

2010-12-06 @ 11:35:22
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Haha vad bra att hon inte vägrade gapa i alla fall. Det kommer jag ihåg att jag gjorde. Jag verkligen vääägrade så vi fick åka hem igen, haha! Kan man inte tro efter alla år med tandställning och utdragning av tänder heller ;)



Svar: Jag hinner nog ta igen det :D

2010-12-06 @ 12:06:44
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Ja, kul kul kul! :D Haha tur för dig för jag är också jääääättteglad :D



Haha ja, lite enegiboll får man väl vara ibland :D



<3<3<3<3

2010-12-07 @ 11:40:01
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0