BVC imorgon!

Hejsan!


Nu sitter jag här och tar en paus från städet... Har städat sen 09:00 imorse, usch jag är helt slut. Men det känns ändå ganska bra att vara slut av att man gjort någe bra, hihi jag är lite stolt !

Måste skynda mig med det här inlägget... hade tänkt hinna städa klart innan maten är klart, sen så ska jag ta kort på lägenheter så Evve äntligen kan få se lite kort : )


Imorgon så bär det av till BVC med Molly kl. 10:00 för att kolla hur hon vuxit : ) Stora tjejen tror jag hon blivit :P <3

Hon är så söt min älskade ängel <3

Förklaring till bilden: Jag tänkte att jag skulle vara smart och ta av Mollybus hennes fina nya tunika för att slippa få gröt på hela den... Men den fastnade på huvudet, vilket inte gjorde så mycket... För lilla Molly tyckte det var jätte roligt och kunde inte sluta skratta försen jag tog av henne den hihi :P

Mammas lilla charmtroll<3<3





Skriver senare om jag inte ligger medvetslös nånstanns :P


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Haha naw vad söt hon är! :) Saknar dig BÄBY <3

2010-02-15 @ 19:13:43
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & hundtokig!

Snacka om söt bild! Jädrar vad hon är fin :)



Gick det bra på BVC, har hon blivit något större eran sötis?



Hoppas att allt är kanonbra med er

Kramkram från oss <3

2010-02-16 @ 21:42:51
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Tova

Åh, vilken sötnos! :) mysig blogg btw, blev själv nyligen mamma till en liten grabb (16 januari)

kramar!

2010-02-18 @ 21:21:26
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0