Fredagsmys <3

Hejsan!


Igår så var vi och kollade på Snabba cash med Camilla och Tero. Jag tyckte inte att den var speciellt bra... man satt liksom bara och väntade på att det skulle hända något, men det gjorde det typ inte! Så tycker inte det var värt pengarna alls... Men det var trevligt att hitta på någe med Camilla och Tero iaf : )



Jag var väldigt trött imorse när jag gick upp för att ge Molly mat... vi brukar inte vara uppe sådär sent på kvällarna längre, men men jag överlevde iaf :)


Idag så har jag och Molly gått en sväng på stan med Linda : ) Hon hängde med hem till oss en stund också efter stan, var mycket trevligt att umgås med henne : ) <3

Nu ska jag ta och byta på Molly sen så ska vi åka ut till Grundby och käka där ute, så Molly får träffa sin farmor lite : ) <3


Innan vi åker ut ska vi ta upp pär också. Får se om vi blir kvar ute i Grundby eller om vi åker hem och sover!


Men får se om det blir ett till inlägg ikväll... Hoppas på det : )


Annars så skriver jag imorgon så fort jag får tid över!








Ta hand om er alla

Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0