Hejsan!

Hejsan!


Förlåt om jag inte skrivit på ett tag... Men det har vart lite mycket dom senaste dagarna... och så börjar jag känna mig lite hängig =/ Jag orkar verkligen inte med att bli sjuk nu! Får se om det går över under natten, hoppas på det.


Har inte skrivit hur det gick med Molly's kräkningar! Jag ska ringa BVC imorgon, fick inte tag på dom i torsdags och i fredags hade dom ingen telefontid... Men hoppas på svar imorgon.  Vill få klart för mig om det är någe att oroa sig över eller inte !

Min lilla söta ängel <3

Idag så kröp Molly faktiskt ett steg =D Var så roligt att se henne krypa =D Jag är en mycket stolt mamma <3




Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på two and a half men, och hoppas på att jag mår bättre sen !

Skriver mer imorgon !



Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Uscha då, inge kul att bli sjuk! Jag har precis kryat på mig, efter att varit rejält hängig i ett par dagar..Hoppas att du fått svar från BVC! Det måste kännas jobbigt att inte veta om det är något fel eller inte.

Vad duktig Molly är! Jag hittade Sagis häromdagen med rumpan i vädret då hon försökte krypa! Och nog lltid kommer hon framåt! Men jädrar vad arg hon blir då det inte funkar :P



Krams på er!

2010-03-01 @ 22:25:13
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0