Hejsan hejsan på er alla^^

Hejsan!

Nu var det länge sen jag skrev, men Jocke har vart ute och plogar väldigt mycket och jag har inte riktigt haft tid att sätta mig vi datorn för att skriva blogg! Nu är det så mycket snö att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Vill bara att allt ska försvinna, och det kommer bara mer snö hela tiden!!!! Kommer knappt fram med vagnen heller... Plus att det är alldeles för kallt för att kunna gå ut med Molly : /



Idag ringde jag rådgivningen för att Molly spyr någe så extremt mycket nu för tiden... Plus att det bara blir värre och värre:/
Först så tänkte jag att hon kanske bara är ett (spybarn)... Men sjuksköterskan som jag pratade med tyckte inte det lät som det... Så hon sa att jag skulle ringa BVC imorgon så får Mollys barnläkare kolla lite, och se om hon ska upp dit jag ringde för att kolla upp det... Hoppas det inte är någe fel :/ <3 Om det är någe fel så är det nog inge stort... Hon  kan ju vara laktosintolerant eftersom Jocke är det... Hoppas på det bästa.  Hon växer jätte fint efter sin kurva och går upp i vikt som hon ska... Men, men får se vad dom säger på BVC imorgon !





Idag så har jag träffat kusin Linn :)  Men det blev bara en kort stund... för vi skulle in till farfar idag och fira honom! Men vi ska ses på Fredag igen... Då får Molly vara hemma själv med pappa :) <3
Vet inte vad vi ska hitta på riktigt, men vi brukar alltid lyckas hitta på någe kul :P



Fick höra massor av låtar som min kära bror gjort idag, fick även höra när han spelade gitarr och sjöng... Han är jätte duktigt på både sjunga och spela :)<3 Jag är så stolt över min kära bror!
Nu sitter jag bara och väntar på att han ska skicka lite låtar så jag kan lyssna :D






Det här är ju inte riktigt friskt om ni frågar mig! Hur kan man låta sina barn göra såhär??






Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333




Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0