vad ska man säga!

Hejsan!


Förlåt om jag inte skrev igår... Det var någe fel på min blogg så jag kom inte in på den "/ !



Och idag så känner jag inte för att skriva... Eller jag känner för att skriva men jag kan inte skriva om det, för jag får inte prata om det! Plus att nu är jag arg också för det jag inte får skriva om... Lite krångligt! Jag hade inte vart arg om inte folk ljuger om det. Kul att ni sviker mig, det trodde jag inte !!


Kan inte skriva mer nu... för då kommer jag säkert skriva någe jag ångrar sen!

Skriver mer ikväll!





Ta hand om er alla

Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga & hundtokig!

Låter som om du haft en jobbig dag, men vad den än är så låt det inte ta ner dig. Hoppas att det löser sig snart och att det känns bättre för dig :)



Stora styrkekramar till dig från mig <3

2010-02-10 @ 22:57:03
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0