Skor<3

Hejsan!


nu sitter jag här och kollar runt igen, men Molly polly bus liggandes brevid och sover sen fyra hundar som ligger på golvet och sover också=P  Kan det bli mysigare : )

inte orkar jag ta mig utanför dörren heller när det är sånt här väder, usch... Snön går mig på nerverna nu!

Jocke har sagt att jag inte får springa och köpa skor längre, för jag är sådär lite skogalen av mig (a)... Men nu så kollade jag runt lite på internet och hittade någe så sött : )

Han har sagt nej till skor, men en söt rosa skotelefon har han inte sagt någe om, ska fråga honom när han kommer hem om jag kanske kan få köpa den... Den skulle passa så bra hemma hos oss, hihi !



Ska snart göra mina övningar tror jag... brukar göra dom på kvällarna men har inget för min nu så det är lika bra att ha det gjort !

Måste få bort magen sen graviditeten, min mage blev nämligen inte sådär jätte snygg efteråt.
Bristningarna går inte att göra så mycket åt, men kan iaf få en (platt) mage igen : ). Måste ge ett stort tack till min syster som hjälper mig med träningen, för jag är inte jätte duktig på att träna, men nu går det framåt iaf när hon hjälper mig <3.

Nu ska jag visa syster bröllopsklänningen som jag hittade på internet <3 Jocke sa att den var fin, vi lär ju inte gifta oss det närmste året... men det tar tid att hitta den rätta så det är aldrig för tidigt att börja leta hihi!


Men nu ska jag visa Mimmie klänningen, skriver mer ikväll : )

TA hand om er alla
Puss och Kram
<333
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Hihi, det är bara kul att ha någon att träna lite ihop med. :) Skönt att det går så bra för dig, jag är verkligen superstolt! :D

2010-01-31 @ 22:22:00
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0