Söderhamn!

Hejsan!

Det blev inget skrivande där som jag skrev förut att jag skulle göra.... Datorn var ner plockad när jag vaknade på morgonen så jag orkade inte packa upp den igen =P Men nu är jag här igen!

Internet kom inte den här veckan heller, men det måste komma nu veckan som kommer... så då ska jag försöka uppdatera varje dag =)


Molly är hemma hos min syster i helgen... Usch det känns inte alls bra att lämna henne hemma en hel helg =/ Har inte vart ifrån henne så länge nån gång=( men men får hoppas det går bra... tror jag lider mer än vad Molly gör faktiskt!


Jag, Jocke, Camilla, Tero och Rasmus ska snart åka iväg till Söderhamn=)  Får hoppas det blir trevligt!

Skriver mer om hur det var när vi kommer hem =)


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Vad skoj att höra från er igen :) Tänk att lilla Molly blivit så stor nu! Men de är nästan lika långa nu, Saga och hon :)

Jag hoppasatt erat internet kommer snart! Usch, vad jag skulle bli arg om det bara krånglade sådär..



Vad ska ni göra för roligt i Söderhamn då?

Det är inte alls långt ifrån oss, bara1 och 1 halvtimme så nu är vi ju nästan grannar, hehe!

Vad du är modig som vågar åka bort och lämna Molly!

Jag är ju världens fjant jag, jag har typ högst varit ifrån Saga i 1 timme, haha! Tänk när hon ska börja på dagis, då dör väl jag!



Stora kramar till er <33

2010-01-22 @ 11:59:10
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Graavid på 17 år

Oh det är ju för underbart att höra! :)

Kramar!

2010-01-23 @ 21:13:23
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: elin

Halloj! :) Hoppas ni haft det bra i söderhamn! Jag jobbar typ varje dag men kan ju ses efteråt när jag inte slutar så sent :) Har dock inte ditt mobil nr (har byt telefon) så vore bra om du typ kunde mejla det eller så ;)? puss&kram <3<3

2010-01-24 @ 14:13:23
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/
Postat av: Mims

Jaså? Där ser man! Så det kändes inte bra att lämna henne hos mig, litar du inte på mig kanske?:P



Haha, nej, jag vet ju hur du menar men det där såg lite roligt ut. :P



/Mims

2010-01-27 @ 21:48:42
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0