Flyttat!

Hejsan!
Jag har vart lite upptagen nu dom senaste dagarna... Igår hjälpte jag Syster och packa ihop alla hennes saker i lägenheten, vilket tog en väldans tid! Sen när vi väl var så klara vi kunde bli då, så fick jag ta och cykla från stan ut till Grundby... Vilket inte var jätte roligt efter att ha slitit som en idiot hos Mimmie! Men jag klarade mig fram levande iaf :)
Idag så kom mamma och hämtade mig vid 10:00 och få åkte vi in till banken för att fixa lite saker, sen bar det ut till Grundby igen för att lämna av Molly hos sin farmor. Jag tyckte inte att det var en sån bra idé att ta med henne när man ska köra fram och tillbaka hela tiden och springa upp och ner i trappor!
Det blev väldigt mycket att flytta... Jag förstår inte hur hon fick plats med allt i den andra lägenheten, haha.
Nu är jag i vilket fall som helst i Grundby igen... Fick inte åka hem idag heller, för Molly ligger och sover, och vi har ingen lust att rycka upp henne ur sägen bara för att åka hem.
Vart en jätte jobbig dag idag, men roligt har jag och mormor haft iaf :D


Imorgon är det ÄNTLIGEN den 29 Juni :D Mimmie och jag ska åka till Heron City på Twilight Movie Night <3<3
Har längtat som en tok! Jag är så glad !!!!
Men, men nu ska jag ta och stänga ner här... Måste försöka få i mig lite mat, har inte hunnit äta någe under dagen så jag är ganska så hungrig :P
Ta hand om er
Puss och kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0