Promenad

Hej,hej!
Idag så kom syster och åt lunch hemma hos oss, det var trevligt med lite sällskap :)
Efter det så tog vi en promenad ner mor tågstationen för att hämta nycklarna till Mimmies nya lägenhet :D Sen så gick vi mot Nyfors för att jag skulle få kolla på lägenheten, när vi kom till Nyfors så mötte vi upp Matilda också eftersom hon också skulle kolla på lägenheten!
Jag tycker hennes lägenhet var jätte fin, jag gillar inte Nyfors men det här var jätte fint och det kändes inte som att man var i Nyfors heller :P
Så på Fredag ska Mimmie och jag börja packa lite smått :)

Nu sitter jag iaf här hemma och väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet, Molly sover så sött efter promenaden :)
När Jocke kommer hem så ska vi åka ut till mamma, för hon skulle fixa mat till oss, MUMS! Finns inget bättre än mamma mat, haha det kommer jag aldrig ifrån :P
Och på tal om mat nu blev jag sugen på pannkakor igen! Evve har ätit det två dagar nu i rad och det tycker jag är elakt :P Och inte delar hon med sig heller, haha!


Men, men nu ska jag lyssna musik och vänta på att min söta älskling kommer, det är ju inte så långt kvar nu :)
ta hand om er
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Britt-Marie kunde ju göra nya åt dig sa hon ju :D

2010-06-23 @ 15:58:54
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Jag vet, hon är underbar! :D



Jaaaa tur för dig och nu är det inte såå långt kvar! :D Åååh! :D <3

2010-06-23 @ 16:17:03
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0