Tandregleringen

Hej, hej


Igår åkte jag och syster till Heron City för att kolla på Eclipse... Och filmen var helt underbar :D Jag bara älskar den! Dom hade faktiskt lyckats ganska bra tycker jag, visst det händer mer i boken och sådär... Men det är ju inte lätt att få med allt ur en bok heller :P
Jag är verkligen helt nöjd!  Vill gå igen på samma film, helt galen!
Får se till att köpa den snabbt när den kommer ut :)

Idag har mamma och jag vart hos tandregleringen, dom tog en j*vla massa bilder på mina tänder och sådär, så nu hoppas jag på att få tandställning! HATAR hur mina tänder ser ut, men det är bara att hoppas på det bästa:)
Men, men nu ska jag stänga ner här och kolla lite tv, sen kommer Jocke hem :)
Skriver mer sen ikväll om jag orkar, har ingen bra dag idag så får se hur det blir !
Ta hand om er
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0