Ute hos mamma :)

Hej, hej




Nu sitter vi ute hos mamma i solen, det är verkligen jätte skönt :D
Molly ligger och sover men hon vaknar nog snart och ska ha lite gröt innan hon sover för natten :) Sen efter det så ska vi äta lite grillat också, MUMS!
Idag har morfar och jag vart ute och övningskört en liten sväng... Det gick jätte bra. Ska bara kolla med syster när hon vill köra halkbanan för nu vill jag verkligen ha körkort!!!!

Har fått en ny blogg design också, det är min underbara vän Evelina som har gjort den som vanligt :D Och jag är verkligen jätte nöjd med den! Den passar mig perfekt! TACK <3<3
Men, men nu ska jag hjälpa Jocke med maten, inte så snällt om han ska behöva göra allt själv :P
Ta hand om er
Puss och Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Din nya bloggdesign var jättefin lilla syster yster! :)



Har du varit inne och läst min blogg än då? :P

2010-06-28 @ 07:48:54
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0