GRATTIS TILL MIG SJÄLV :D<3

Hejsan!


Idag så fyller lilla jag 18 hela år :D <3 så glad :D Så nu är jag inte ( Elin =) 17 och mamma till Molly<3 ) :P

Kom nyss hem från en trevlig lunch med Ulrika :) Blir alltid lika glad när jag får träffa henne :) <3 TACK ULRIKA <3


Men ikväll efter alla vart här så åker vi till Sälen :) Kommer hem på Fredag igen! Så jag kommer inte skriva någon blogg nu fram till Tisdag, för vi har ingen dator med oss... Men skriver när jag kommer hem :) Kanske blir ett inlägg ikväll också om jag hinner innan vi åker :)

Men, men nu så ska jag gå och fixa lite innan alla kommer... Molly vaknar nog snart också :) <3


GRATTIS TILL MIG SJÄLV IGEN :D <3




Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Då får jag se till att ändra din text där uppe snart nån gång då :D

2010-03-23 @ 18:47:14
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & hundtokig!

Grattis i efterskott till dig!

Hoppas att ni har det kanonbra :)



Stora kramar från oss <3

2010-03-24 @ 16:56:38
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0