Molly<3

Hejsan!


Jag är fortfarande sjuk... Jag börjar bli lite irriterad på att jag hostar hela tiden och tappar rösten hit och dit!

Jag tycker inte om att inte kunna prata!! Ska ringa till läkaren imorgon bitti och hoppas på att jag får en tid dit. Man måste ringa direkt på morgonen för att få en tid direkt på morgon... Hade tänkt ringa idag men då får jag vänta till typ nästa vecka med att komma, jag tycker det där är lite konstigt... Men, men.



Nu ligger lillskruttan och sover i sängen :) Det är ganska svårt att få henne och koppla av när man lägger henne nu, eftersom hon kryper nu så har hon fått för sig att hon ska krypa runt i sin säng också... Och då blir hon arg när hon väl ska lägga sig ner för att sova... För då ligger hon antingen på nappen eller så vill hon inte sova på magen eller någe sånt liknande... Så det blir lite springande fram och tillbaka nu förtiden :P
Men jag älskar det :D

Molly blir ju 5 månaden om 3 dagar :) Tiden går verkligen fort... Igår när vi kollade på korten från BB så kan man inte förstå hur liten hon har varit... Hon är ju så stor nu, hihi.




Igår hade Molly en riktig (spydag)... Jag som trodde att det hade blivit bättre... Får hoppas att hon inte spyr lika mycket idag!

Det var ingen mening med att ens försöka ha rena kläder igår, hann int mer än att byta byxor så var dom också nerspydda... Måste vara jobbigt för henne att spy sådär mycket!

Dom på BVC tycker inte att vi behöver komma dit försen vi har en bokad tid, eftersom hon följer sin kurva så fint!
Men är det konstigt att vi blir oroliga när hon spyr sådär mycket?
Vi ska dit den 16 Mars, så det är ju inte jätte lång tid kvar, men iaf!


Nu ska jag gå och lägga mig i soffan ett litet tag... Känner att jag inte riktigt orkar sitta vid datorn så länge när jag har feber!

Försöker skriva ett till inlägg ikväll... Beror på om jag hinner och hur mycket feber jag har!


Ta hand om er alla
Puss och Kram
 <333


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0