Sol<3

Hejsan!


Vi kom hem för ungeför en timma sen... Har vart ute hos mamma och solat idag ;) Jag älskar verkligen solen, bäst att passa på och sola när det går, inte så ofta det sker i det här landet direkt !

Vi har precis ätit lite och Molly somnade nu. Hon har vart lite gnällig idag, hennes tand börjar på att tränga igenom... Vilket kan ta sin tid. Men hur som helst har vårat lill busfrö blivit snorig och lös i magen, stackar'n <3... På BVC sa dom att det är ganska vanligt att dom får feber, blir snoriga och lösa i magen. Hon har iaf sluppit febern och det är vi glada över :)

Måste få skriva lite här hur stolt jag är över våran dotter också, man får göra det som förälder, hihi!

Hon är hätte duktigt när hon sover... Hon sover från 20:00 ungefär  tills efter 07:00, hon vaknar ALDRIG innan 07:00 längre :) Plus att hon inte vaknar på nätterna :)


Tog en bild på henne här om dagen när hon sov... Hon har inte riktigt förstått vad man har en huvudkudde till, eller så vill hon helt enkelt inte använda den som man brukar hihi !
Här kommer iaf bilden som vi tog :)



Ja ni ser ju själva, hihi :P





Nu så ska jag gå och mysa lite med min älskling Joakim <3
Blir en myskväll hemma i soffan, vi ska försöka leta fram någon bra film... Hittar vi inget bra blir det att titta på lite Vänner, det funkar ALLTID :)


Får se om jag skriver någe mer ikväll!


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Haha vad söt hon är! :) <3

2010-03-21 @ 11:43:52
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0