Titt Ut

Hejsan!


Idag så har Molly och jag vart ute hos mamma och vart ute och gått med alla hundar :) Det var väldigt skönt att få komma ut på en lång promenad ute i skogen!

Fick byta så att Molly inte har liggdelen i vagnen längre. Det går verkligen inte att ha henne liggandes där längre, hon vill bara sätta sig upp :P Men hon blev nöjd när jag tog bort den iaf :D

Hon hade jätte roligt när hon fick se allt så bra, Så imorgon blir det en promenad ner till stan för att hitta någe fint till Molly, som hon ska ha när jag fyller :)



Idag när vi satt ute så lekte jag och Molly titt ut, då sa hon titt flera gånger, vet inte om det räknas som att hon sa någe... Men hon sa det flera gånger på raken, sen efter ett tag så sa hon det igen :) Jag är iaf jätte stolt över min lilla ängel :D <3






Jag hinner inte skriva mer nu... Ska gå och hjälpa älsklingen plocka undan i köket innan vi kollar tv :)

Men jag skriver mer imorgon !


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & Hundtokig!

Vad lilltösen eran har blivit stor :)

Tänk snart så kab hon gå och spring!



Vet du, jag tror att de redan på en gång börjar härma våra ljud, så visst förökte Molly att säg precis som sin mamma :)

2010-03-10 @ 09:42:46
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0