Torsdag

Hejsan, igen !


Blev lite ändrade planer... Mimmie kunde inte hänga med ner på stan, för dom skulle få gäster. Men Jocke hängde med ner på stan ist :) Vi köpte aldrig skjortan som jag hade tänkt. Jocke hittade en klänning som han ville att hon skulle ha ist :) Den var jätte söt!

Sen gick vi bara omkring och kollade runt på lite allt möjligt, blev ingen lång tur på stan... Var nog där 1 timma eller någe sånt. När vi gick hem så gick vi förbi på Blue Lotus för att kolla om Jockes vantar var där, men jag tror inte dom var där, Andreas som jobbar där skulle kolla efter han hade gjort klart en tatuering om dom fanns där... Efter Blue Lotus så gick vi upp till mormor och morfar som bor mitt emot för att lämna pengar som jag var skyldig henne :)

Hon betalade för Mollys sittpåse, för jag hade inte pengar på mig igår... Och det gick inte att betala med kort där :P
Men nu har jag iaf betalat tillbaka, det känns skönt! Jag hatar verkligen att vara skyldig folk pengar.



I Måndags så tyckte jag att det kändes som att det skulle bli en JÄTTE lång vecka... Men imorgon är det Fredag, den här veckan har ju bara flygit iväg :O Känns som att det var Söndag igår ungefär!

Hoppas nästa vecka går lika fort :D för då fyller jag snart :)


Men nu ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla vänner med Jocke... Jag börjar känna mig hängig igen :/

Skriver mer imorgon !



En liten bild på tre av mina söta hundar:)
Uno, Chillie och Walther <3






Ta hand om er alla
<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: jesper (:

har ni er ny :O

2010-04-05 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0