3 år <3

Hej,hej!
Idag firar jag och min älskade Joakim 3 års-förlovning :D <3
Helt underbart :)
Känns som att ett bröllop inte skulle sitta helt fel snart... Bara jag kunde skärpa mig ordentligt så jag kanske går ner i vikt. Jag har sagt att jag inte tänker gifta mig försen jag är nöjd med min vikt!
Men,men det blir inte mycket mer än att titta på en film tillsammans när Jocke kommer hem från jobbet, hinner inte så mycket mer idag eftersom han jobbar kväll, får ta och fira i helgen ist :) <3

Ne, nu ska jag ta och busa lite med min skruttunge :)












Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Grattis till er!

Och så såg jag att våra flickor har likadan overall :P

Den är sååå fin :D



Krams!

2010-11-17 @ 17:54:21
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0