Snö

Hejsan!
Nu har det visst börjat snöa igen... Jag känner inte för att få snö idag, för då måste Jocke ut och ploga och det vill jag verkligen!
Så nu blir det att lyssna på en massa julmusik så jag kanske kan uppskatta snön idag, för jag älskar ju snö :/
Nu sitter jag bara och väntar på att Syster ska komma hit så vi kan börja julpynta :)
Jocke sa att jag inte ficka pynta innan Mimmie för då är jag verkligen helt galen, men nu har ju hon pyntat så då är det lugnt tycker jag :D

På Onsdag så firar jag och Jocke 3-års förlovning, vad ska jag hitta på för roligt åt honom då? :P

Nu ska jag gå och busa med Molly :)

Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Oh, grattis till tre år, själv firar vi ju fem månader då ;)

2010-11-15 @ 12:30:39
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha ja jag har märkt det, fan snart redan ett halvår ju. Inte fan gick första halvåret i vårat förhållande såhär fort i alla fall, haha!

2010-11-15 @ 12:48:41
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0