Golv

Hej,hej!



Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem med mat till oss, vi orkade inte göra mat ikväll så det fick bli en pizza :P

Idag har Emil vart här och hjälpt Jocke med att lägga golv i rummet som lillskrutten ska ha sen. Det blev jätte fint :D
Vi har inte gjort sådär jätte mycket mer idag... Molly och jag har bara busat och sådär medan dom har lagt golv. 



Bilderna som jag sa att jag skulle lägga upp igår är lite försenade... Vi har inte hittat sladden till kameran än så jag har inte kunnat få in dom på datorn. Men vi ska försöka hitta den efter vi har käkat lite!

Men,men nu ska jag läsa igenom lite bloggar innan Jocke kommer hem. Jag återkommer lite senare :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0