Jag lever

Hej,hej!


Som sagt så lever jag... Det har blivit lite dåligt med bloggandet nu på senaste tiden. 

Det blev lite mycket där med knät, flytt och julen. Vi fick jätte mycket hjälp med allt som tur är! Vi var ju tvugna att skaffa barnvakt från tisdag-torsdag eftersom jag knappt kunde ta mig fram själv... Nu kan jag ta mig framåt men jag kan inte gå för mycket för då viker sig knät direkt och jag kan inte bära på Molly heller :/

Jag ska tillbaka till sjukhuset den 2 Januari så vi får se vad dom säger då. Nu går jag bara och hoppas på att det ska bli helt bra i knät så jag slipper den här skiten!!

Vi har haft en jätte bra jul här hemma med familjen :) Allt blev jätte bra och Molly var överlycklig när hon fick träffa tomten, hon går fortfarande och pratar om att tomten var här hemma :P

Hon hade slagit i alla sina nappar i ett paket som hon gav till tomten, så nu har hon slutat med napp :D
Det har faktiskt inte vart några problem alls, jag är riktigt stolt över våran lilla tös som bara lämnade nappen utan problem :D


Skriver lite mer imorgon ist!


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0