Syster min

Hej,hej!



Nu sitter jag framför brasan i vargasrummet och väntar på att syster min ska komma över och umgås lite med mig såhär på kvällen :)
Blir antagligen lite kortspel och glöggdrickande :P


Idag har mamma vart här på besök och när hon åkte så kom mormor och morfar på besök :P Så det har vart folk här hela dagen :)

När mormor och morfar var här så gick vi ut en sväng för att bygga en snölyckta som mormor hade tagit med sig ett ljus till :)
Så mormor och jag fixade den medans Molly sprand runt och skottade med sin fina snöskyffel som hon verkligen älskar :P


Lycktan står fortfarande och brinner så fint ute på gården, jag hoppas den fortfarande är vid liv när Mimmie kommer så hon får se hur fint det blev!

Idag har Molly vart allmänt trött så jag har fått ha full fart här hemma för att hålla henne vaken till klockan 18:00 för tidigare än så tycker jag inte att hon kan lägga sig.... Men hon var väldigt lycklig när hon fick gå och lägga sig :P

Imorgon blir det antagligen en sväng på tuna park med syster min om det blir som planerat. Jag behöver iaf komma iväg till tuna för jag måste köpa mig ett par byxor som inte trycker på min mage så jag får ont :/

Men, men nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer... jag ska gå och ställa in disken i diskmaskin och sen vänta in syster :)

Hörs mer imorgon!
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0