6 dagar kvar :)

Hej,hej!
Nu har det äntligen kommit lite snö här, så nu får vi verkligen hålla tummarna på att det ligger kvar till julafton :)


Idag har vi vart iväg och kollat på lite golv till ett av rummen här hemma... Vi hittade ett golv som vi fastna för som vi ska försöka lägga dit mellan jul och nyår :)
När vi var iväg och kollade golv så köpte vi även en liten snöskyffel till Molly, så idag har vi vart ute och skottat hela familjen :)
Molly och Jocke gjorde även en fin snögubbe och en snölykta :)


Mollybusen är så stolt över att ha gjort en snögubbe med pappa
<3


Mina söta älsklingar jobbar på hårt ute i snön :)
<3

Ikväll är Jocke ute och plogar lite... Han skulle inte ploga längre än till 23:00 så jag sitter här och väntar på att han ska komma hem snart :)

Det är tur att jag har lånat internet av mamma för det skulle vara lite långtråkigt att sitta här hemma utan internet och bara tråkiga kanaler på tv:n när jag sitter här ensam på kvällarna :P

Vi ska försöka titta runt lite på vad vi ska ha för kanaler och internet hit. Vi ska även fixa en hemtelefon för jag klarar mig inte utan en hemtelefon!
Min mobilräkning kommer bli skyhög om vi inte har en hemtelefon :P
Men det där med att leta reda på vad vi ska ha för kanaler och internet får vi ta när allt annat är fixat :)



Ne, nu ska jag ta och läsa igenom lite bloggar innan Jocke kommer hem, för jag tror inte att han vill att jag sitter vid datorn och är tråkig när han kommer :P

Men vi hörs mer imorgon!
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Elin! Om ni vill kan ni ta mitt trådlösa, det används inte alls. Kommer inte vilja ha tillbaka det över huvud taget.

Haha, älskar Polly Mollys snögubbe med snopp! :D

2011-12-19 @ 09:20:34
URL: http://mimsme.blogg.se/
Postat av: rebecka -sambo,barn och planer på ett tillskott till!

Oh avis att ni har snö, så underbart! Här har inte varit någon snö alls :(

2012-01-05 @ 10:10:55
URL: http://mittlivrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0