boupptäckning

Hej,hej!
Jag är väldigt inaktiv på bloggen nu... Det är tråkigt, men jag har helt enkelt inte haft något att skriva om!
Men igår så var jag, Mimmie och Emil iväg till Linköping på boupptäckning.
Det var en lite konstig upplevelse, nu orkar jag inte dra hela våran släkthistoria men hur som helst så var det våran biologiska farfars syster som hade dött.
När vi kom fram till advokaten så började den där nervösa känslan komma... Eftersom vi inte visste om dom skulle hata oss eller inte!
(när våran biologiska farfar dog, så fick deras familj reda på att han hade ett barn med en annan) Så därför visste vi inte hur glada dom skulle bli över att se oss!
Men,men efter ett tag så kom det två andra in och dom är tydligen pappas halvsyskon. Det var lite läskigt att titta på den ena för han var verkligen extremt lik pappa!
Det visade sig iaf att den ena hade åkt dit för att han hade hört att någon av oss skulle komma, så dom var inte arga eller något sånt :D
Efter boupptäckningen så åkte vi iväg och fikade med våra farbröder då, och dom var jätte trevliga :)
Det var lite svårt att veta vad vi skulle prata om, eftersom det var första gången vi träffades och sådär... Vi pratade lite om släkten och fick se lite foton på släkten också, dom höll på att släktforska så det var riktigt kul :)
Det är väldigt kul att få träffa fler släktingar, och så fick vi lite fler kusiner :P
Men,men nu så ska jag stänga ner här för att kolla lite på O.C tills älskligen kommer hem :)
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0