Hängig

Hej,hej!
Nu har lilla Molly somnat och jag sitter och väntar på att Jocke ska komma hem från Maxi :)

Idag så har jag, Molly och Mimmie vart ute hos mamma en sväng :)
Vi blev inte kvar jätte länge men det var skönt att få komma ut till mamma iaf!
När vi åkte hem från mamma så skulle jag egentligen bara släppa av Mimmie, men det slutade med att vi hängde med henne in :P
Senare när Lars(Mimmies sambo) kom hem så fick Molly leka med hans ipad och det var tydligen väldigt roligt :D

Nej nu orkar jag inte skriva mer för jag känner mig lite halv hängig idag, så vi får se om jag skriver ett till inlägg ikväll :)
Måste bara länka till en underbar personen som jag tycker är helt otroligt stark!
Plus att jag älskar hennes blogg :) Så kika in på Annas blogg :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Haha ja visst var den ;) Den som du hade var ju också ett par år ;)

2011-02-28 @ 20:29:24
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga och gravid i vecka 22!

Nej, men vad gulligt av dig :)

Så glad jag blev nu!

Har haft värsta skitdagen, och så ser jag det där och blir så glad, tack <3

2011-02-28 @ 21:07:29
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0