Kycklingpaj

Hej,hej!
Idag har jag varit duktig tycker jag :) Åkte ut till mamma för att tvätta och efter det så åkte jag och Molly hem för att börja städa, det gick faktiskt väldigt fort att städa. Molly älskar att plocka undan så jag behöver inte plocka i hennes rum längre, vilket är skönt :D
Efter det så kom mormor och morfar över för att fika, det var jätte trevligt!
Har vart och handlat lite också sen när jag kom hem så började jag och Molly göra kycklingpaj och den blev JÄTTE god!
Molly orkade tyvär inte äta för hon tycker tydligen att hon är så pass stor att hon inte behöver sova efter lunch längre!
Så jag fick ge henne välling ist, och det tycker jag inte om att hon ska äta! Så lite dåligt samvete fick jag!
Men när hon hade somnat så började jag käka och efter det så tog jag itu med den stora diskhögen efter all matlagning och sådär... Nu är jag klar med allt och har kollat på halv åtta hos mig, det är mitt favorit program :D

Ne nu ska jag kolla klart på ett O.C avsnitt sen ska jag nog hoppa i säng, för jag är jätte trött idag :P

Våran lilla skrutt på dagis :)
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0