Dagis

Hej,hej!
Min blogg har vart lite i viloläge... Jag är inne i en läsperiod så jag har inte hunnit med bloggen riktigt. Men nu tänkte jag försöka bli bättre på det.
Det känns faktiskt ganska tomt när man inte skriver i bloggen.

Hur som helst så ska vi börja skola in Molly på dagis imorgon, det ska verkligen bli jätte kul!
Hon verkade inte ha några problem med att vara där när vi hälsade på iaf :)
I Torsdags när vi hälsade på så sa dom att jag kanske får gå iväg tidigare än det är planerat så det går lite snabbade med inskolningen.
Men,men nu tänkte jag kollade på några bloggar som jag följer sen så blir det halv åtta hos mig och efter det ska jag läsa :D¨¨
Puss och Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Tackar :D Haha nämen ;P Den svarta eller? Den hade ni ju i förra lägenheten också :) (eller ja, den lägenheten jag har vart i.. :P)



SHOOLABOBO BÄBY! <3

2011-01-11 @ 13:08:11
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0