Bättre natt

Hej,hej!



Igår blev vi kvar ute hos mamma för Jocke sov hos Tero och Molly sover mycket bättre ute hos mamma där hon slipper alla j*vla bilar :)


Hur som helst så hade vi båda en bättre natt. Molly vaknade bara en gång och då fick jag ge lilla tösen Alvedon för hon hade feber :/  
Efter att vi hade bytt blöja så var det bara att gå ner och lägga henne i sängen, för då somnade hon som en stock :)
Så jag gick upp till sängen och gjorde likadant!

Hon vaknade tidigt (tidigt för henne). Klockan var några minuter i 08:00, så då gick vi upp och åt lite frukost, sen efter det så packade vi ihop alla saker och åkte hem :)

Så nu ligger Molly i soffan och halvsover framför playhouse Disney :)


Jocke är ledig idag så jag sitter och väntar på att han ska komma hem från Tero :) Blir bara en dag hemma eftersom Molly är sjuk. Men någon av oss måste åka till affären och handla lite mat, så vi slipper svälta :P



Nej, nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan brevid Molly :) <3

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: SANNA STJÄRNAN SUOMELA

hihi tack! det är ju du & jocke också! =)<3

2011-07-13 @ 10:27:19
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Är tidigt kl 8??

2011-07-13 @ 12:59:09
URL: http://saratilling.se
Postat av: britta bloggar

Hoppas hon kryar på sig, men är 8 tidigt??!!

2011-07-13 @ 23:50:06
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0