Busiga Molly

Hej,hej!



Busiga Molly har lyckats smitta ner hela min familj också... Jocke han klarar sig som vanligt från att bli sjuk!

Det var tur att jag bara hade feber en dag för det var väldigt jobbigt att ta hand om en sjuk Molly samtidigt som jag själv bara ville ligga i sängen och dö... Men nu är det bara näsan som är problemet, så nu kan jag ta hand om min söta lilla bus utan problem :)


Molly har bara sin hosta kvar och så snorar hon väldigt mycket... Men det är ju iaf skönt att febern är borta :)





Nu är vi ute hos mamma och lille Molly sovar så jag tänkte passa på att skriva här :)


Idag ska Daniel, Jennifer, Madde, Nellie och lille bebisen i magen komma ut hit, så jag sitter mest och väntar på dom :D

Vi ska fira Nellie lite också för hon fyller fyra år på Söndag, så GRATTIS i förskott Nellie :)



Imorgon så ska jag ju iväg till Heron med Linn som jag sa för att se Harry Potter :)

Det ska bli riktigt kul att få se sista filmen även om jag är lite ledsen över att det inte finns fler böcker eller filmer efter den här :(
Får helt enkelt ta och läsa alla Harry böckerna från början igen, så jag inte blir allt för ledsen :)



Undra hur ledsen jag kommer bli när jag har kollat på sista Twilight filmen, usch jag kommer nog gråta... Ja, ni får tycka att jag är lite larvig men jag älskar verkligen Twilight!


Nej, nu ska jag stänga ner här och gå ner till mamma :)


Puss & Kram
<3






Vad folk tycker ^^
Postat av: sanna suomela

Hhihi det var inte meningen :*

2011-07-16 @ 12:40:36
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Du är nog inte värst när det kommer till Twilight filmerna

2011-07-16 @ 14:55:41
URL: http://saratilling.se
Postat av: britta bloggar

Skönt att du mår bättre!

2011-07-18 @ 19:37:58
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0