Filmkväll

Hej,hej!




Det känns som att jag aldrig har tid för bloggen längre... Jag har liksom fullt upp hela tiden :P


Hur som helst så har Molly sommarlov från dagis nu i 4 veckor, så nu ska vi busa som galningar hela tiden :D

Idag orkade hon inte göra så mycket efter att jag hämtade henne från dagis, så hon badade bara lite och sådär. Sen innan hon skulle sova så fick hon hjälpa mig med disken och det var verkligen populärt :) Köket blev en stor pool men det var roligt iaf :)



Imorgon så ska vi träffa Linn och hitta på något, det blir nog inte stan om det är såhär varmt för då kommer både jag och Molly avlida. Men vi kanske letar fram oss till ett ställe att bada på :D

Igår så hade jag och Johanna film kväll och det blev såklart Twilight, :)

Vi packade även ihop hennes saker som hon inte trodde skulle gå ner, men vi löste det faktiskt :)
Tack för kvällen/natten Johanna, det var jätte roligt :D


Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa i min bok <3 Det är inte mycket kvar nu :( Jag försöker att läsa långsamt men det går ju inte för den är för bra för att man ska kunna sluta läsa... Får helt enkelt börja om från början igen när jag har läst ut den här :)






Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Ibland är det faktiskt svårt att hitta tid för bloggen, vet precis hur det kan vara :)



Hoppas att allt är bra med er, och härligt med Mollys lov!

2011-07-08 @ 09:41:24
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Linnsan

Det blev pappas pool :D va väldigt skönt att bada faktisk :) <3

2011-07-08 @ 14:54:45
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack själv, det var jättemysigt! :D Och jag lyckades nästan hålla mig vaken hela tiden! :D <3

2011-07-10 @ 10:55:00
URL: http://Iccywiw.blogg.ae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0