Läkaren!

Hej,hej!
Jag kom precis hem från läkaren... Jag har tydligen fått influensa så nu har jag fått massor av tabeltter som jag verkligen inte känner igen. Jag måste vara hemma nu tills jag blir frisk och om jag inte mår bättre till Söndag så måste jag höra av mig igen på Måndag och komma tillbaka, så nu håller vi tummarna för att jag ska bli frisk!
Jag har nyss tagit min medicin och värken i ryggen börjar iaf att släppa lite, så jag hoppas att jag kan få sova lite inatt :)

Ne nu måste jag stänga ner här för jag är snurrig i huvudet, så jag tror jag behöver lägga mig i soffan!
Får se om jag orkar titta in ikväll det beror på hur jag mår :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0