Min dag :D

Hej,hej!
Idag fyller jag 19 år, så jag tänker vara så snäll mot mig själv och ge mig ett stort grattis :D
Hoppas det blir en underbar dag idag :) När jag har hämtat Molly från dagis så ska jag åka ut till mamma för att fika där ute med mamma, mormor och morfar :)
Mamma fyller på Söndag så vi ska fira tillsammans i helgen med släkten ist för att ha det två gånger!
Så idag blir det bara lite fika :)
Men,men nu ska jag städa lite här hemma och sjunga halsen av mig :D









Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Jodå det är bra här med, lite sjuk dock!

Vad händer idag då? Något speciellt? :)



Ja tycker jag med, skönt att du tycker!

2011-03-23 @ 12:32:59
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0