Semester :)

Hej,hej!
I Söndags var vi hemma hos farmor och farfar för att fira farfar. Han hade sagt till oss att han inte vill att vi köper några prester. Så när vi hade ätit klart så fick vi en väldigt stor present och chock :P
Dom ska bjuda oss (Jag, Jocke, Molly, Mamma, Emil, Mimmie, Lars, Per, lina, Isabel, Lisette) på en resta till Turkiet :D
Helt underbart att få komma iväg till solen!
Jag är nog fortfarande lite i chocktillstånd, det var så länge sen vi var utomlands med alla. Det ska bli riktigt kul :D

Igår så var jag och Jocke på föräldramöte. Jag blev nästan irriterad på vissa föräldrar! Jag förstår inte hur dom tänker... Det var visst fel på allt, det spelade ingen roll vilken lösning personalen kom fram till det var fel iaf!
Efter ett tag så blev dom felsta lugna, men en satt fortfarande och klagade... Plus att hon hånade massor av saker som folk sa!
Då blev jag lite smått irriterad!
Jag tycker iaf att det dom sa lät jätte bra :)

Nu ska jag gå och hjälpa min älskling med maten :) <3
Puss & kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 23!

Kan nästan tänka mig att det var "äldre" föräldrar som gnällde, eller är jag helt fel ute?

Vi yngre brukar vara lite mer vidsynta och öppna :)



Svar: Ja, kanske gömmer sig det en grabb därinne denna gång! Du är inte den första som tror det :)

Det skulle vara ganska häftigt med en pojke, eftersom jag redan har en tjej men samtidigt är det ju fantastiskt med flickor!

Det är väldigt spännande iaf, och jag längtar efter att få se vem det är därinne!



Kram<3



2011-03-03 @ 14:22:51
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: evelina fahlström

När kommer bilderna på lägenheten upp dååååå??!?!?!???!?



Svar: Ja jag gillar den också, den är så söt på något vis :) Den är så äkta också, jag ser superlycklig ut och Sebbe är sötnos :) Hihi!



Haha jo jag förstod det ;) <3<3

2011-03-03 @ 16:56:18
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att ni ska åka på semester, jag är inte alls avundsjuk! haha :P

2011-03-04 @ 10:17:39
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0