Sjuka!

Hej,hej!
Idag fick våran lilla tös stanna hemma. Hon har inte direkt feber men hon är jätte snorig och hängig så idag blir det en mysdag hemma i soffan :)

Igår var jag på uppföljningssamtal på dagis efter inskolningen. Det lät jätte bra, och det har gått jätte bra för Molly :) Jag är en väldigt stolt mamma :D
Efter dagiset så åkte jag med Molly till läkaren för hon hostar väldigt mycket och det låter illa i luftrören :/
Dom gjorde en näsodling på henne för att se om det finns några bakterier, så dom hör av sig när dom fått svaren!
Vi fick även åka och hämta ut en hostmedecin så hon kan sova på nätterna. Hon har bara hunnit ta den 3 gånger så vi får se inatt om det hjälper något. Jag håller tummarna! :)

Jag håller även på och bli förkyld känner jag... Så det blir att proppa i mig vitpepparkorn sen bara ta det allmänt lugnt så kanske det går över :)

nu ska jag gå och sätta mig i soffan hos Jocke och Molly :)
puss & kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0