Stan!

Hej,hej!
Idag så har jag vart på stan med Johanna och bara gått runt och snackat skit :P
Var på stan med henne till klockan 13:30 sen så skjutsade jag hem henne och sen åkte jag till dagis för att hämta Molly :)
Efter det så tog vi oss en sväng ut till mamma för att jag skulle hjälpa mamma med att färga håret. Sen så åkte vi hem och busade lite här hemma.
Jag måste säga att Molly har verkligen blivit duktig på att städa i sitt rum innan hon lägger sig. Det blev jätte fint idag också när hon plockade undan alla leksaker :)

Snart så börjar halv åtta hos mig så jag ska kolla på det och senare ikväll så blir det Criminal Minds såklart, mitt favorit program :D

Jocke har planerat något som jag ska få i födelsedags present... Han kunde inte ge det till mig när jag fyllde, men jag tror att det kanske blir på Lördag och jag är jätte nyfiken såklart :D
Jag undrar verkligen vad han har hittat på för något kul :)
Kan knappt vänta, hihi!

Men,men nu ska jag försöka hinna läsa alla bloggar innan halv åtta hos mig men jag tror tyvärr inte att jag hinner alla innan!
Men ska försöka skriva mer ikväll :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: chris

tack :)



sv: jo jag har tänkt ringa socialen flera ggr och tror många tänk samma sak men att ingen riktigt vet vad de ska säga..Man vet ju inte hur mycket deras föräldrar säger till,fast med tanke på deras beteende och att de fortfarande bor hemma så antar jag att föräldrarna inte lagt sig i speciellt mycket tyvär:/



kram

2011-03-31 @ 19:45:06
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0