Tråk, tråk, tråk!

Hej,hej!
Nu har jag verkligen extremt tråkigt... Lägenheten är fan kliniskt ren och vi har inte tillräckligt med ingredienser till något så jag kan inte baka :/
Hade tänkt slänga ihop en kladdkaka till min underbara älskling men nej det gick ju åt h*lvete!

Jag har alltid sagt att jag tycker mamma använder sin disktrasa alldeles fööör mycket, men nu tror jag att hon har smittat av sig lite på mig. Jag förstår varför hon har den i handen typ hela tiden för den är väldigt bra att ha :)
Molly har fått en egen disktrasa idag så hon hjälper mig att torka :D Jag tycker hon är väldigt duktig på att städa för att vara 1 och ett halv år och jag är så stolt över henne :)

Nu kom jag på en sak som jag kan göra, jag kan vattna mina blommor och sen ska jag faktiskt titta lite på desperate housewives :)
(jag har ganska mycket vätska i ansiktet, ja)
Jag kan knappt komma ihåg att våran tös har varit såhär liten.
-v- Våran underbara Molly -v-
Du har två föräldrar som älskar dig obeskrivligt mycket
<3
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: chris

Ja men eller hur. Man måste ju liksom växa upp och mogna till lite när man får barn. Man kan inte leva som sina kompisar gör liksom.. Sen att kelly får höra dem bråka är det inte bra. Jag jobbade med barn som kom från svåra familjeförhållanden som hade t.ex föräldrar som bråka mkt, inte tog hand om dem hela tiden och gjorde slut om och om igen. De barnen va jätte stort i behov av uppmärksamhet och starta mycket konflikter med varandra. Kelly blir ju jätte påverkad redan nu.



Kram

2011-03-30 @ 23:19:56
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0