Trötter

Hej,hej!
Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet :) Tänkte vara uppe tills han kommer så jag får säga hej och sen godnatt :P
Jag är så trött så jag tror jag somnar snart!

Men jag orkar inte skriva något just nu, ska gå och borsta tänderna och sådär så jag är klar för sängen :)
Det vackraste jag har
Jag älskar er
<3



Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Matilda

Tack! Ja jag blir så irriterad när alla skyller på att hon är ung osv... Hon beslöt sig för att bli vuxen när dottern kom. Så som hon beter sig är inte acceptabelt! Var är Mikaelas föräldrar?! Och var är socialen?!



Usch jag nöjt så arg.

2011-03-31 @ 22:38:23
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Exakt! Precis så är det! Dom som tycker hon är mogen, stark osv är 12-17 åringar. Som ser upp till henne, sjukt! Usch jagblir så provocerad. Visst kan man bli mamma som ung MEN det kommer med ansvar! Man kan inte leva sitt "gamla" liv. Man kommer ständigt i 2a hand men det gör inget! Min dotterär mitt allt och jag struntar i om jag inte kan gå på bio, äta ute lika ofta. Hon är värt allt! Mikaela verkar inte tänka så. Hon prioriterar sitt liv framför sin dotters. Visst hon är ung men det skiter jag blanka fan i (ursäkta mitt språk) när man blir mamma så är man vuxen. Det spelar ingen roll om man är 12 år eller 35 år man ska lägga undan sitt eget liv. Mikaela gjorde ett val, nu låter hon dottern lida för det!!

Låter hemskt, men hoppas doc ingriper snart. Har dock en känsla av att dom redan har gjort det. Hoppas!



Kram



2011-03-31 @ 23:15:57
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg!

Gå in och anmäl dig! :D lycka till! :D

2011-03-31 @ 23:38:07
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: sanna

Herregud, vad stor hon har blivit! :)

2011-04-03 @ 20:27:20
URL: http://eskilstunasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0