Onsdag :)

Hej,hej!
Sitter här och söker olika jobb som man bara kan söka över internet. Jag tycker det är lite jobbigt att söka jobb, man vet liksom inte riktigt vad man ska skriva :/
Men,men vi får hoppas på det bästa!

Jag skrev för några veckor sen att jag hade börjar tränat och verkligen kommit igång med det... Men hur som helst så har jag tappat träningen lite. Det blir lätt så när man måste ha barnvakt varje gång jag ska ner och träna :/
Men när jag var ute i Grundby så vägde jag mig och såg att jag har gått ner 3 kg :D
Då blev jag riktigt glad så nu har jag kommit igång med min träning hemma igen iaf!

Jag försökte anmäla min cykel stulen igår över internet men det var så mycket nr och grejer man skulle fylla i... Så jag ska ta mig ner till polisen idag så jag får hjälp med att fylla i allt rätt!
Men,men nu ska jag stänga ner här och diska undan i köket :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Hanna Wild

Hoppas allt är bra! :-)

Kram, http://hannawild.blogg.se

2011-03-30 @ 14:14:22
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: kristin

Ja även fast hon är ung så är det ju inget man kan skylla på hur hon skriver. Visst jag skrev med ut duma saker när jag va 14- 15 som kunde missuppfattats om man inte kände mig. Men hade jag haft en unge och en sån stor blogg hade jag ju tänkt mig för. Om socialen läser hennes blogg så finna ju risken att hon inte får ta hand om kelly. Dock så brukar inte socialen bry sig så mkt.



KRAM

2011-03-30 @ 18:17:44
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0