Hejhopp

Hejsan!

Jag sitter och skriver från min iphone... Igen!
Det blir lätt så när man myst ner sig i soffan för kvällen :P

Idag har jag som vanligt hjälpt mamma med renoveringen :) det blev inte jätte mycket gjort från min sida idag för jag åkte ut dit efter att jag hämtat Molly från dagis :P


Jag ska snart gå och lägga mig och hoppas på att jag får mer sömn inatt än vad jag fick förra natten... Jag hade inte såhär svårt att sova med Molly.

Sen när jag väl har somnat så vaknar jag av att jag har drömt något extemt(oftast något om att jag är på väg att bli mördad) eller så är jag kissnödig.
Det är konstigt att jag älskar att vara gravid :P
Men nu tänker jag inte mala på mer om det :)


Nu ska jag gå och borsta tänder innan jag bäddar ner mig i sängen:)



Puss & kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Vad är det hon renoverar för något skoj? :)

2011-11-09 @ 16:46:51
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0