Måndag

Hej,hej!

Jag har visst blivit extremt dålig på att blogga :/
Jag sover fortfarande dåligt på nätterna så när Molly har somnat på kvällen så ligger jag mest i soffan och försöker vila lite.

Jag sov inte såhär dåligt när jag väntade Molly... Men jag hoppas på att jag kan få sova en hel natt snart!


Idag har jag och Molly vart ute hos mamma en sväng för att vi skulle kolla om det gick att ha Uno och walther tillsammans. Det gick faktiskt riktigt bra :) får ta det lite försiktigt framåt bara.


Nu ligger jag som vanligt i soffan och är trött eftersom jag inte får tillräckligt med sömn :/ väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet... Han jobbar över idag :( kvällen känns jätte lång när han jobbar över så jag hoppas det går något bra på tv tills han kommer.
När han kommer hem så ska jag ut på en snabb promenad med walther sen ska jag försöka sova.



Vad har hänt mer då... Mitt lilla problem som jag har skrivit om ett par gånger som jag trodde hade blivit lite bättre har blivit värre igen eller iaf hamnat där det var från början! Vad glad jag blir när såna här jävla saker ska förstöra mitt humör... Det känns inte som att det går framåt heller det går snarare bakåt!

Ne, nu ska jag inte skriva mer om det... Nu ska jag bara vänta på att min underbara älskling ska komma hem :)

Ska försöka skriva imorgon mer... Då blir det antagligen från datorn också. För när man skriver från iphone så blir det lätt rörigt :P

Puss & kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0