Ett helt onödigt inlägg :)

Hej,hej!




Idag så ska jag städa undan här hemma... Jag måste få ordning på alla mina prydnadssaker här hemma. Det blev väldigt mycket när vi tog bort våran stora tvhylla!

Kanske kan packa ner allt i en kartong, för det känns ju lite onödigt att börja möblera om på allt när vi ändå ska flytta snart :)

Kanske ska ta och tvätta våra skitiga fönster också... Det behövs verkligen!


Idag ska jag fixa så att vissa av mina inlägg blir låsta, så jag kan skriva om vissa saker :)

Sen får dom som vill fråga efter lösenord till den =)


Jag ska bara försöka komma på vad jag ska heta efteråt.. Ska kolla med syster sen och se om hon kanske har några bra förslag.


Nej, nu ska jag dra på musiken på högsta volym och göra mig iordning för dagen :D






Puss & kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Hihi ja det var mys :D



Haha ja visst är han snäll ;) PUSS PÅ BÄSTA DIG <3

2011-10-06 @ 20:28:02
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0