Hejsan, hoppsan :)

hej,hej! Idag har Molly och jag spenderat dagen ute hos mamma, det var skönt att åka ut på landet när det var så pass fint väder ute :) Det har visserligen inte vart så varmt ute idag, så jag tror att jag får ta fram en jacka... Imorse upptäckte jag att mina bröst tydligen redan har börjat läcka! Nej, det är inte roligt... Så nu blir det att åka och köpa (inlägg) till mina bh:ar så dom slipper bli äckliga utav det. Jag som antagligen inte ens ska amma lille skrutten i magen, varför måste det komma då. Förutom det så tickar det på ganska bra :) (Jag har en sån där dag då jag är irriterad på det mesta idag!) Jag har iaf fått prata av mig lite med syster ikväll... Så jag behöver inte skriva ut allt här idag. Vilket ifs är tur för ni skulle inte förstå något av det jag skrev :P Är det någon som vet vad det är för fel på blogg.se? Jag kan inte fixa till texten längre eller dra mina fina sträck i mina inlägg :/ Plus att jag inte får upp någon bild... HJÄLP?! Nej, nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och se vad som har hänt där :) Puss & kram <3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0