Segt här på bloggen

Hej,hej!



Jag har verkligen inte haft tid att blogga sen jag bloggade sist... Det har vart fullt upp med både det ena och det andra faktiskt!


Igår var det iaf massor av folk här hemma och firade våran lilla Molly lite i förskott :)
Hon fyller ju två år imorgon :D



Molly tyckte det var roligt med massor av folk och hon älskade alla presenter :P

Hon bjöd in mig och Jocke på fika igårkväll när alla hade åkt hem... Hon fick en kaffeservis av oss:)
Så hon hade bakat bullar (på sin egen spis) och så fick vi låtsas fika :D


Imorgon måste vi ställa klockan så vi hinner gå upp och sjunga för våran lilla tös innan hon ska till dagis :) 


Jag ska be Jocke slänga in lite nya bilder på datorn så jag kan lägga upp lite bilder här :P

Sen ska jag även försöka få ordning på min andra blogg som jag ska ha lösen på :)


Jag pratade med mamma nyss om det där problemet som jag inte har kunnat skriva så mycket om...

Hur som helst så tror jag att hon förstod helt hur jag tänker nu och hon håller med mig :)
Det känns skönt att hon förstod iaf... Men problemet finns fortfaranade kvar!

Usch vad jag hatar denna människa!!! (som det handlar om)

Men nu orkar jag inte gå igenom allt som hänt sen jag bloggade sist... Så jag startar helt enkelt från början imorgon :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0