Allt och inget

Hej,hej!



Jag har inte skrivit något i helgen för det har liksom var fullt upp :P

I Fredags så spenderade jag bara dagen med älsklingen min tills han skulle iväg och åka motorcykel med Tero. Då åkte jag och Molly ut till mamma en sväng för att umgås med henne :)

Jocke tog körkort till motorcykel i Torsdags så det var därför dom skulle ut och åka lite :P

Vi blev kvar ute hos mamma och Jocke kom ut dit när han hade åkt färdigt :)


I Lördags så var vi iväg till Jockes kusin för att fira hennes 30-års dag. Vi blev bara kvar en liten stund, men det var trevligt iaf :)
Molly hängde med sin farmor och Benny hem för jag och Jocke skulle vidare till maddes 29-års fest. Det blev en väldigt lyckad kväll :D


I Söndags så tog vi det ganska lugnt på dagen sen klockan 15:00 så åkte jag, Jocke och Molly till Madde igen för då var det fika för släkten :)

Efter det så åkte vi vidare till Jockes lillebror Jesper för att fira hans 16-års dag :)
Vi har som sagt haft ganska mycket att göra i helgen, men trevligt var det :D


Idag har jag och Molly vart iväg och gungat i stadsparken med hennes gammelmormor :)
Jag tror vi var i lekparken ca 2 timmar och hon ville inte gå därifrån när vi gjorde det... Men vi var tvugna för hon skulle ju ha mellanmål :P

När vi väl kom upp till mormor och morfar så var hon glad igen :) Stanna hos dom ganska länge för att busa, sen så tog vi vagnen och gick hem för att varva ner till natten :)

Molla var jätte trött när vi kom hem så vi tittade bara lite på musse innan vi borstade tänder sen blev det natti, natti på en gång :P

Får hoppas på att hon är pigg imorgon när hon ska upp till dagis :D




Vad har hänt mer då.... Jag har blivit lite mer irriterad över det jag skrev om förut, som ni antagligen inte förstod ett skit av :/


Fick reda på några saker i helgen om det hela, så nu är jag ganska så säker på att det inte kommer gå att lösa!
För jag ber inte om ursäkt när jag inte har något att be om ursäkt för... Ne usch den här människan blir jag bara mer och mer irriterad på!

Det är extremt irriterande att en människa som har förstört så mycket ska försöka komma in i min släkt!
Fanns det som är skönt är att jag vet vart jag har min släkt och jag vet att dom står bakom mig till 100%
:)


Dom har hela tiden sagt till mig att det kommer bli så skönt att bli av med allt när jag slutar skolan och att jag ALDRIG mer behöver ha något med människan att göra... 
Och som dom sa, fyfan vad skönt det var när jag slutade skolan och slapp allt!
Så jag släpper aldrig in skiten igen för jag älskar mitt liv och min underbara familj som stöttar mig igenom allt :)


Nu fick ni er ett till inlägg om det, som ni antaglingen inte fattade något av den här gången heller :P
Men det är skönt att få skriva av sig iaf!


Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0