Onsdag =)

Hej,hej!


Idag har jag ju som sagt vart ute hos min kusin Linn ett tag och bara snackat skit, och jag kan meddela att jag verkligen behövde prata av mig :D


Efter det så åkte jag och hämtade Molly från dagis och sen vidare mot Arver för att plocka upp mamma som hade lämnat hennes bil till Jocke :)
Så jag körde ut henne till sig, vi blev kvar där och käkade kvällsmat :) När vi kom hem strax efter 18:00 så somnade Molly som en liten stock :)

Hittills har jag spenderat min kväll åt att plocka iordning lite här hemma, ätit extremt mycket körsbärs tomater och kollat på OTH :)
Lillen i magen tycker tydlingen om tomater, haha!
Ne, men sen jag blev gravid har jag iaf vart helt tokig i tomater... Det ska helst vara körsbärs tomater men finns det inte hemma så går det lika bra med vanligt :D


Jag har ju ätit tabletter mot mitt illamående... Låg liksom och spydde hela dagar och fick inte i mig något, så barnmorskan sa att jag skulle börja äta dom där tabletterna.
Men nu har jag inte ätit dom på några dagar och illamåendet är inte så farligt och jag har inte spytt något :D

Hoppas det försvinner helt snart, för jag gillar inte att må illa hela tiden!

Men annars tickar graviditeten på bra:) 
Vi har försökt berätta för Molly att det ligger en liten bebis i mammas mage men jag tror inte hon förstår :P

Hon kanske förstår sen när magen växer och det börjar röra sig lite så hon kan känna det :)


Nu tänker jag inte babbla på mer om det, för jag måste hinna läsa alla underbara bloggar :D

Min underbara familj
<3




Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Vad äter du för tabletter? Jag fick rekommenderat postafen och seaband, tillsammans funkade de hyfsat. Jag slutade iaf att spy ^^

2011-09-07 @ 21:49:22
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: evelina fahlström

Söt bild! :D Bilder på lägenheten! ;)

2011-09-08 @ 17:16:45
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Ja, hoppas att det försvunnit! För mig kom det tillbaka utav mina järntabletter :/

Hoppas att du får må bra nu hela vägen in i mål!



Krams

2011-09-09 @ 15:53:48
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0