Föräldramöte

Hej, hej!


Idag har jag vart på föräldrasamtal, vet inte om jag fick ut så mycket av det... Tycker hon som hade det inte visste ett skit om Molly och hon kunde inte svara på något jag fråga!
Ska prata med någon som jag vet har hand om Molly och kan svara på mina frågor nästa vecka för jag är verkligen inte nöjd!

Efter det så åkte jag och Molly hem till oss där mormor, morfar och Eddie väntade på oss :) vi har vart ute och fixat massor på tomten idag, så nu är det nästan klart :)


Just nu sitter jag med Eddie i famnen och väntar på att han ska vakna för att vilja ha lite mat :)
Inte för att han verkar ha några större planer på att vakna.

Men nu ska jag titta på criminal minds :)


Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Jadå, det blir alltid fler gånger :)



OOh! Duktigt! Hoppas allt kommer funka bra nu då :D <3

2012-04-13 @ 16:36:24
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0