Åkande

Hej,hej!


Skrev inte igår för jag fick ett gallstensanfall på eftermiddagen och efter det blev jag liggandes i sängen :/


Idag har vi vart hos mormor och morfar. Blev bjudna på lunch och sen blev det kaffe när Jocke har slutat :)

Efter kaffet tog Jocke med sig barnen och jag åkte mot farmor och farfar för att hämta en blåbärspaj till bror min som sitter hemma hos sig och inte kan röra sig efter operationen... Stackarn :/
När jag var hos farmor och farfar så ringde bror min och frågade om jag kunde köra förbi hos Mimmie för hon hade fixat mat till honom, så det blev en sväng dit också innan jag åkte till Emil :)

Han blev iaf väldigt glad över att han fick i sig mat och sen en blåbärspaj på det :)


Älsklingen är iväg och fixar sin cross men han kommer nog hem snart.
Det är verkligen extremt tråkigt att sitta här hemma själv :(

Aja, nu ska jag gå och borsta tänder och sen hoppa ner i sängen och hoppas på att man får sova en hel natt utan att dom där gallstenarna ska spöka!

Sov gott :)

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, vad jobbig! Hoppas det känns bättre idag!

Kram!

2012-08-10 @ 06:59:10
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Clara - TopElite

Ha en super bra dag och kika gärna in på min blogg när du har tid över! :-)

Kram

2012-08-10 @ 11:51:23
URL: http://topelite.blogg.se/
Postat av: Sandra

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Svar: Oh, tack så mycket :D Nej det är min en vän till mig som heter Evelina, hennes blogg heter fevelina.blogg.se :)
Elin Skogsberg

2012-09-01 @ 20:30:13
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0