God morgon :)

Hej,hej!

Här ligger jag i min säng och väntar på att barnen ska vakna :)

Jag har fått sova hela natten utan smärta och jag har inte ens lite ont i ryggen nu, det kanske blir en riktigt bra dag :D
Skulle vara skönt att få gå en hel dag utan några smärtor :)

Nu är det bara 7 dagar kvar till min operation så ska bara stå ut en vecka till med det här :)

Men nu ska jag gå upp och ta på mig lite kläder och käka frukost så jag är redo för dagen sen :)

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Tomas - Ung pappa till Sophie två år

Det känns så jobbigt att ligga och behöva vänta på att barnen vaknar. Kan de inte sova länge när man är trött istället, liksom? ;)



Nu har jag äntligen börjat blogga igen, efter min paus på ett halvår! Titta gärna in om du har tid och lust!

2012-08-13 @ 20:33:04
URL: http://ungfar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0