BVC

Hej,hej!
 
 
 
 
 

Idag har jag vart på BVC med Eddie för det där boel-testet... Han gick igenom med mycket väl godkänd :D

Jag som är så smidig med mina kommentarer.... Hon sa att han var väldigt framåt och tidig med vissa saker och så svarar jag: Vi som tycker han är skitseg på allt, hans syster var mycket snabbare :P
Ibland tänker jag inte riktigt när jag slänger ur mig saker, hon tittade på mig som att jag vore helt jävla dum i huvudet :P
Men ifs så får väl jag tycka att han är lite seg, och jämför man med Molly så är han helt enkelt det... Sen kanske han inte är seg om man jämför rent allmänt på en skala men iaf :D

Efter BVC så åkte jag och Eddie till mormor och morfar för att hämta upp Molly. Jag kan väl inte direkt säga att vi bara sprang in snabbt och hämtade Molly... Det går inte så snabbt med en liten som trottsar i precis allt :P

När vi väl kom hem så började vi med maten... Mamma var här ikväll så det gick undan med maten :)

Efter maten så åkte jag iväg på personalmöte, så tack mamma för att du barnvaktade våra busungar :)

Nu sitter jag här och väntar på att min fina älskling ska komma hem, han kommer nog vilken sekund som helst. Så jag ska gå och leta fram en bra film som vi kan titta på innan vi ska sova :)


Godnatt på er :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Sara

Hehe skulle aldrig kunna låta honom skrika för då skulle jag bara bli irriterad för att han vägrar vara tyst. Jag har extreeeemt dåligt tålamod på natten och då är det lättare att försöka få honom att somna om :P
Dessutom skriker han inte på natten när han vaknar. Han skriker först men sen börjar han prata istället. Typ som att han inte är trött längre utan vill gå upp. Jätteskumt!

Hehe lättare med två?! Mig lurar du inte ;) Haha skoja bara :)

Svar: Låt han ligga i sin säng då bara ;) Har han eget rum? För det är ju lättare när dom ligger i eget rum =)Du får skaffa dig ett par öronproppar så du inte hör honom så :D

Jo, faktiskt så är det lättare med två... Jag trodde att det skulle bli tio gånger så mer jobb med två men inte det inte :) Dom har ju liksom varandra och så blev Molly så stor på en gång, eftersom hon vill visa att hon är större än Eddie =)
<3
Elin Skogsberg

2012-12-21 @ 07:53:35
URL: http://jagoverlevde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0